Roztroušená skleróza Nově diagnostikovaní Blízcí pacientů

Nabídka brožur zaměřených na Práva pacienta

Přeji hezký den Vám všem

a ráda bych Vám za Průvodce pacienta nabídla naše dvě brožury,
které jsme v posledních týdnech vydali.

Tou první je "JAK BÝT LÉPE SLYŠEN A VYSLYŠEN" a navazuje na náš
stejnojmenný seminář, kterého jste se někteří z Vás účastnili
na sklonku minulého roku. Shrnuje doporučení jak komunikovat Vaše
témata navenek, jak oslovovat cílové skupiny, jak zaujmout
veřejnost, novináře- jak formulovat příběh, který zaujme. Na
textu se podílela jedna zkušená zdravotnická novinářka a také
expert na zdravotnické PR. V elektronické podobě najdete brožuru na
odkazu:

www.pruvodcepacienta.cz/download/co-delame/timeline/web_brozura_prava-pacientu_61.pdf


Druhá brožura s názvem "PRÁVA PACIENTŮ A JAK SE JICH DOMOCI" se
tímto tématem zabývá ne zcela obvyklou formou. Vysvětluje rozdíly
mezi tím, na co máme právo (ze zákona), co je spíše na dobré
vůli a slušném vzájemném chování, a co je otázkou vzájemné
komunikace při kontaktu pacienta se zdravotníky. Na brožuře se
podílela Mgr. Šárka Slavíková z Amelie - odbornice na
psycho-sociální poradenství pro pacienty.

Také tato brožura je elektronicky k dispozici na webu Pruvodce
pacienta
www.pruvodcepacienta.cz/download/co-delame/timeline/brozura_po_kor-final_42.pdf


Pokud budete mít zájem o tištěnou formu pro Vaše členy - pacienty
a blízké, dejte mi vědět co nejdříve, protože mizí dost rychle
:-). Já je buď vezmu na ten seminář 17.6., kde se s mnohými z Vás
uvidím, nebo je zabalíme a pošleme poštou, pokud by počet byl za
organizaci požadavek vyšší než např. 25 ks od každé (to jde
ještě odnést v batůžku sebou).

Zdravím

Ivana Plechatá

Průvodce pacienta, z.ú.